Čtvrtek, 25 dubna, 2024
- Komerční sdělení -spot_img
DomůZprávyPR článek a jeho efektivita

PR článek a jeho efektivita

Mezi nástroje marketingové komunikace patří rovněž PR článek. Dříve se za PR článek považovaly pouze klasické tiskové zprávy – tedy zprávy obsahující novou či zajímavou informaci, která se následně rozešle do médií. PR znamená Public Relations – vztah s veřejností.

PR článek
PR článek

PR článek dnes

V dnešní době má PR článek širší využití. Za PR články se označují i články, které slouží k ovlivnění veřejnosti – reklamní články či komerční texty psané na zakázku. Jejich rozsah není přesně stanoven. Ideální je minimálně 1 – 3 normostrany.

PR článek nám slouží k prezentaci firmy

PR článek nám slouží k prezentaci firmy, produktu, nové služby, ale i myšlenek a různých názorů. Jeho smyslem je, aby byl ovlivněn názor čtenáře. PR články, které se publikují na internetu, mají za úkol také zvýšit pozici webu ve vyhledávačích, zvýšit návštěvnost, konverze a v neposlední řadě i zisky majitele webu nebo internetového obchodu.

PR článek můžeme využít také pro budování zpětných odkazů, kdy získáváte kvalitní zpětné odkazy v rámci SEO optimalizace webových stránek. PR články můžeme ukládat na specializované weby zřizované přímo pro tyto účely, PR servery. Je potřeba, aby PR článek zacílil na konkrétní uživatele, měl vždy unikátní obsah.

Jak je PR článek efektivní se dá změřit

PR články umisťujeme na tématické weby a magazíny či blogy. Umisťují se do nich zpětné odkazy, které pomohou zvýšit konverze čtenářů, ale zároveň musí být text napsán tak, aby čtenář nepoznal, že jde o text napsaný účelově. Efektivitu článku můžeme změřit dle zvýšeného povědomí firmy, počtu čtenářů, uživatelů, zvýšeného zájmu o propagované zboží nebo službu. Reklamní agentury i menší firmy si najímají copywritery. Napsat kvalitní text není nijak jednoduché, cena článku se pohybuje od 100 Kč do několika tisíc.

Prodej placených článků je pro mnoho lidí dobrým zdrojem přivýdělku, protože jsou velmi vyhledávané.
www.press-news.cz

info@press-media.cz
info@press-media.cz
Tiskové zprávy pro Vás vydává Press Media - info@press-media.cz
- Komerční sdělení -spot_img

Most Popular

Recent Comments

marques pas cher on Vyhlídkový let balonem
peggrzfklx on Vyhlídkový let balonem