Pátek, 24 září, 2021
- Komerční sdělení -spot_img
DomůZdravíJak se vyrovnat se stresem z práce

Jak se vyrovnat se stresem z práce

1. Neberte si kritiku tolik k srdci

Možná máte pocit, že v práci zažíváte pouze stres. To může často být velmi subjektivní. Je fajn se tedy na situaci podívat s odstupem a opravdu se zkusit zamyslet, jestli si kritiku zaměstnavatele neberete až moc osobně. Zkuste zaujmout co nejvíce objektivní pohled. Tímto stylem budete daleko efektivnější a těžko vás pak něco rozhodí.

2.  Nepodceňujte sílu pravidelných přestávek

Nezapomínejte při práci na pravidelné přestávky. Po každých odpracovaných 90 minutách by ideálně měla přijít alespoň krátká pauza. Spousta lidí považuje přestávky za ztrátu času. Opak je ale pravdou a přestávky naopak produktivitě prospívají. Zkuste se jít na chvilku projít, protáhněte se nebo zkuste provést dechové cvičení či krátkou meditaci. Tyto praktiky vám ulehčí zbytek dne a budete se cítit osvěženi.

3. Pořádně se zchlaďte

Když se ocitnete v zápalu emocí, vašemu tělu se automaticky zvýší teplota. Nereagujte v takové situaci unáhleně. Naopak se vyzkoušejte zchladit díky dýchání. Nadechněte se ústy, stejně jako kdybyste pili brčkem a následně nosem vydechněte. Pokud se vám to podaří, ucítíte příjemné ochlazení na jazyku. Využijte tuto chvíli pro zamyšlení.

4. Věnujte pozornost zdravému životnímu stylu

Nezdravé jídlo namáhá celý organismus. Ideální jsou potraviny, které obsahují malé množství cukru a mají v sobě dostatek proteinů. Tyto potraviny vás totiž zasytí a dodají vám energii na delší dobu. Zvlášť důležitý je ale i spánek. Dbejte tedy na to, abyste každý den nerušeně spali minimálně 8 hodin. Pokud to nebudete praktikovat, nestihnete načerpat důležité síly na další pracovní den a to se vám časem může vymstít.

info@press-media.cz
Tiskové zprávy pro Vás vydává Press Media - info@press-media.cz
- Komerční sdělení -spot_img

Most Popular

Recent Comments